Nawigacja

czwartek, 2 kwietnia 2015

Poszukiwania pracy

Dziś troszkę o mojej obecnej sytuacji. Muszę rozwiązać jeden z podstawowych problemów, który jest po mojej stronie i blokuje ewentualne, wspólne zamieszkanie z Iskierką. Nie dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi. Nie muszę płacić za prąd, wodę itd. Mieszkam z matką. Ona mnie utrzymuje. Mimo to moja śmiesznie niska renta nie wystarczy na nic. Nie wiecie wszystkiego... jeszcze. Postanowiłem, więc znaleźć sposób na zwiększenie swojego miesięcznego przychodu. Szukam pracy i zainteresowałem się możliwościami zarabiania w internecie. Od kilku dni nie robię praktycznie nic innego tylko przeglądam sieć. Nawet w nocy.


Jedyną pracą jaką mogę wykonywać jest ta zdalna, w domu. Większość ogłoszeń dotyczy programistów i grafików komputerowych. Niestety, nie mam pojęcia ani o jednym, ani o drugim. Mam wiele zainteresowań, tylko że ciężko je przekuć na robienie kasy. Są jednak i oferty dla mnie. Obsługa sklepu internetowego brzmi nieźle. Polecał mi ją znajomy, który jest w takiej samej sytuacji zdrowotnej. Będę szukał, nie mam wyjścia. Wierzę, że jak ktoś bardzo chce to znajdzie sposób. Mam największą motywację na świecie, a na słabsze chwilę sposób. Jej uśmiech, na razie na licznych zdjęciach. Walczę, żeby mieć go w swoim domu. Być może jestem niepoprawnym marzycielem.

Drugim sposobem na jaki wpadłem to zarabianie przez internet. Są sprawdzone programy. Nawiązałem kontakt z osobą, która zajmuje się tym już od trzech lat. Głównie opiera się to na reklamach. Trzeba się nieco naklikać. Szczególnie na początku. Zysk jest jednak gwarantowany. Jedynym niebezpieczeństwem jest upadek całego systemu. Tylko tak można stracić. Tylko co? Czas. Nie musimy tam inwestować własnych pieniędzy. Niektóre systemy działają już kilka lat i są wypłacalne do dziś. Minus to fakt, że bez wkładu własnego rozkręcenie tego trwa bardzo długie miesiące. Zdecydowałem się na wpłatę niewielkiej sumy, żeby to nieco przyśpieszyć. Mam jeszcze oszczędności. Zobaczę jak to będzie wyglądać. Jestem nowy w tym, ale sporo czytam i mam pomoc kogoś doświadczonego.

W związku z tym wszystkim, wpisy mogą pojawiać się nieco rzadziej. Najważniejsze, że mam zapał i chęci. To rzadkość u mnie. Muszę być wytrwały i cierpliwy. Mam nadzieję, że Ona też wytrzyma przez ten czas.

1 komentarz:

  1. Twoje słowa:
    "Drugim sposobem na jaki wpadłem to zarabianie przez internet. Głównie opiera się to na reklamach. Trzeba się nieco naklikać." Minus to fakt, że bez wkładu własnego rozkręcenie tego trwa bardzo długie miesiące. Zdecydowałem się na wpłatę niewielkiej sumy, żeby to nieco przyśpieszyć."

    Nazywam się Artur Ślesik, przeczytałem i zpaoznałęm się z Twoją historią i pozwól, że Ci doradzę, abyś nigdy w życiu nie inwestował w żadne programy zarobkowe polegające na klikaniu, a tym bardziej wpłacaniu im jakichkolwiek pieniędzy. To wszystko co Ci gwarantują to oszustwo. Skoro zarabiają to po co ciągną kasę od Ciebie. Proszę i Obiecaj, że nigdy więcej żadnych wpłat na ściemnione systemy zarabiania. Lepiej kup swojej ukochanej Mamie kwiaty za to, że jest z Tobą, że Cię kocha, wspiera i dba o Ciebie jak nikt inny.

    Przypadkiem otrzymałem Twój email zatytułowany "Poszukuję pracy."
    Myślę że mam dla Ciebie ofertę i z miłą chęcią Ci pomogę.
    Jestem właścicielem między innymi serwisu http://www.dostawcy-internetu.pl
    Do którego to poszukuję osoby do stałej współpracy dotyczącej edycji cen i ofert operatorów telekomunikacyjnych działających w naszym kraju.
    Chodzi o edycję cenników, opisów, pisanie/redagowanie notek prasowych itp.
    Jeżeli jesteś zainteresowany w dziale kontakt w serwisie w/w znajdziesz emial, na który napisz info , ze chcesz spróbować.

    Zapraszam serdecznie do wsółpracy.

    Pozdrawiam
    Artur Ślesik

    OdpowiedzUsuń